sobota 5. března 2016

Jestli pak by můj úhlavní nepřítel žárlil, kdyby věděl, že jsem nenáviděla někoho jiného?

Tento týden jsem:
Se snažila diskrétně smát na celé kolo.
Omylem koupila bokové kalhoty s cyklistickou vložkou. Kdo si myslí, že funkční kalhoty s cyklistickou vložkou nejsou dostatečně sexy samy o sobě a tak je ještě vylepší nepraktickým sexy bokovým střihem?
Šla potmě v dešti prázdným parkem a myslela na to, jak daleko je ode mě asi nejbližší lidská bytost, něco jako ve Vetřelcích, kde jim začne ta mašinka pípat, když se v nějaké vzdálenosti od nich objeví nějaká další forma života, většinou vetřelec, že ano, a přesně v tu chvíli za mnou proběhl malý bílý pejsek a jestli jsem někdy měla infarkt, tak to bylo v ten moment.
Vybrala v obchodě akční čilou myšku a do čtvrt hodiny viděla oranžovo-bílou užovku ji rozmáčknout a sežrat; Soňa tomu říkala, že jsme nakrmily Moiru mými strachy.
Šla dvakrát za den do Lucerny, jednou v legínách s potiskem blesků a jednou ve stříbrných kalhotách s puky.
Jedla krkovičku pro chlapáky naloženou v hořčičném semínku uprostřed stovek motorkářů zemdlelých prodíráním se mezi stovkami motorkářů.

Ještě že je zítra neděle.

Podejmlíko Půlrohlík




Žádné komentáře:

Okomentovat