sobota 19. března 2016

A nakonec zbudou jen vraky.

Pan Němec umřel.
Vzpomínaly jsme s Kristinou na projekci filmu Heart Beat 3D - jediného 3D filmu, který ten 3D formát používá jako tvůrčí výrazový prostředek (jak říká doktor).
Proč mám vždycky touhu lézt po hromadách suti v tom nejbělejším oblečení?
A ještě mám jednu zásadní otázku: Lze urazit hudebního skladatele tím, že ho obviníte z krádeže hudebního motivu od Boba Dylana? Jistě, sice mu tím říkáte, že je zloděj, ale na druhou stranu mu i říkáte, že je stejně dobrý jako Bob Dylan.
Po šest let jsem si schovávala článek s fascinujícím nadpisem i obsahem v šuplíčku a nakonec jsem ho vložila do projektu, který ani není můj. Velmi mi to připomíná moment, kdy jsem jako vánoční dárek věnovala starou rezavou břitvu.

Podejmlíko Půlrohlík









Žádné komentáře:

Okomentovat