pondělí 18. srpna 2014

Příspěvek o andělském zpěvu.

Rozhodla jsem se, že si povedu seznam písniček, které působí, jako by je zpívali andělé, kdyby andělé chodili po zemi. Na tento nápad mě přivedla zasunutá vzpomínka na sledování Kill Billa s titulky pro hluchoněmé, kde je v titulku u jedné písničky uvedeno "angel voice singing". Trochu ironicky si už přesně nejsem jistá, u které písničky to tam bylo. Každopádně, můj seznam zatím obsahuje dvě písničky a jejich interpretky, protože jsou to všechno ženy.

První z nich jsem na tento seznam uvedla už před lety, a totiž "Život je jen náhoda" v provedení Anity Schlesingerové a Jožky Srbové.

Druhou píseň jsem na tento seznam zařadila přede dnem nebo dvěma. Jedná se o písničku "Virgin Mary", jak ji v jakémsi neidentifikovatelném televizním pořadu zazpívala Joan Baez.

Můžu vám říci, že mojí sestře se parádně ulevilo, když se dozvěděla, že můj seznam zatím čítá jenom dvě písničky, když jsem jí s fanatickým výrazem ve tváři oznámila, že ji hodlám seznámit s mým seznamem andělských písní, protože ji poslední dobou otravuji s velkým množstvím hudby. Nicméně se potom zamyslela a řekla, že pokud je nějaká písnička o nebi, tak je to "The Garden" od Einstürzende Neubauten. Když jsem se zeptala, který hipster že ji to naučil poslouchat tuhle píseň, tak řekla, že ji našla v mých hudebních archivech, ach jo.
Nicméně neznala klip, tak jsme si ji pustily i s klipem a k němu se váže následující divácká anketa: Na mě to video a výkon jeho aktéra působí velmi děsivě a nebezpečně. Pokaždé, když se pohne, bojím se toho, co uvidím, bojím se spatřit jeho oči, když pohne rukou, přijde mi, že mi sahá po krku. No a na moji sestru naopak působí velmi přitažlivě a svůdně, řekla bych, že jako když se díváte na leoparda, když se rozeběhne. Takže tedy, jak působí zpěvákova performance na vás?

Podejmlíko Půlrohlík






Žádné komentáře:

Okomentovat