čtvrtek 14. srpna 2014

Náš mistr tady není kámo!

Mám odřený klouby na palcích na nohách a začínám si myslet, že o ty nohy přijdu. Nojono.
Dneska jsme večer jeli na houby. Procházeli jsme se po lese a nakonec jsme stejně dali všechny ty babky, co jsme našli, dali jednomu člověkovi, páč víc nás houby nejedlo.
Čím víc jezdím s autoškolou, tím víc mám dojem, že bych vlastně auto vůbec nikdy řídit neměla.

Taková největší záležitost mě a mé milované sestry je v současné době finále třetí série Epic rap battles of history - Artist vs. TMNT.  Už jsme to viděli tak dvěstěkrát určitě (tak dvě až tři hodiny). Akorát já mám zlomený srdce, neb jsem se hluboce a nenavratitelně zamilovala do Rafaela a našla jsem si toho týpka na netu a vůbec není tak hezkej bez tý paruky. Chm.

Šilamáma Půlplicpryč

P. S. Dneska jsme se sestrou obě brečely u Námořní vyšetřovací služby, když se táta unesenej opět potkal se svým rozkošným synem.






Žádné komentáře:

Okomentovat