pátek 22. srpna 2014

Kůň v bazénu I.

Rozhodla jsem se přijít s mapujícím souborem příspěvků, který nese název "Čas znovunalezený aneb Z archivu facebookových statusů", jinak též známý pod názvem Kůň v bazénu. Je dost možné, že něco z toho už došlo svého zveřejnění, ale nyní  mám nějakou reflexivní náladu. Mimochodem jsem během přípravy tohoto článku zjistila, že za dva a půl roku existence tohoto blogu jsme ani já, ani moje sestra ani jednou nepoužily slovo "neštěstí".

20. září 2012
ono se to jako oběšená kočka v polském filmu nedá úplně popsat slovy

8. říjen 2012
(výpisky z četby, Muškátový oříšek od Lubomíra Martínka)

"Neštěstí vzniká z toho, že se zastavíme při předposledním kroku." -Musil

Kde vzít kupříkladu jistotu, že člověk není na světě jenom proto, aby umožnil parazitům přežití, nebo proto, aby dal vzniknout počítačům?

Lásku, podobně jako pomstu, lze vychutnat teprve po patřičném počtu proher.

Podejmlíko Půlrohlík

Fotografie jsou čtyři roky staré, drahý bože. Jedná se o natáčení školního cvičení, kde jsem hrála čtyřicetiletou utýranou ženu. Autorkou fotografií je Karolina Ketmanová, která má ráda les a 39 chybějících oken.








Žádné komentáře:

Okomentovat