neděle 7. února 2016

Tak "Smrt královny Jane" je tradicionál.

O tomto víkendu jsem donutila Šilamámu podívat se na dva filmy.
Onehdy totiž vyjádřila přání jít do kina na dva komixové filmy a já si znenadání vytáhla z paměti Watchmeny, film s nejvíce cool superhrdinou v mých očích. Pokud ten film znáte, dám vám chvíli na to, abyste si zkusili tipnout, kdo z nich je v mých očích nejvíce cool superhrdinou. Chvíle pominula a já dávám odpověď, že je to Rorschach. No a tak jsme se včera koukaly na Watchmeny, abychom si v tváří v tvář rozjásanému, patriotistickému a optimistickému Marvelu připomněly, že cynismus stále existuje.
A dnes jsem ji přinutila podívat se na V nitru Llewyna Davise, a to nejspíš proto, že jsem se nedávno dívala na sedmou epizodu Star Wars a pořád jsem doma žvanila o těch hercích a nějak jsem si vzpomněla, že už jsem se dlouho nedívala na tenhle skvělý film, kde se objevili spolu. Nitro Llewyna Davise navíc obsahuje skvělou dramaturgickou linii s kočkou, která nabízí mnoho podnětu k zamyšlení. Také jsme diskutovaly nad tím, jestli když se král Henry bojí přijít o květ Anglie i celou větev, jestli tím myslí ženu a dítě, dítě a ženu, jenom ženu nebo něco úplně jiného, třeba své vlastní lidství.
A Šilamáma k tomu nemá žádný komentář.

Podejmlíko Půlrohlík




Žádné komentáře:

Okomentovat