středa 24. února 2016

-"My daughter has memorized all your songs." -"Why did she do that?" -"'Cause I made her do it, that's why."

Obvykle jsem na svoje kruhy pod očima pyšná a pěstuji si je s láskou, ale když jsem se dnes viděla v zrcadle, tak jsem se sama sebe lekla, což už se mi dlouho nestalo.
Takže jsem si dovolila jako večerní program spát, abych měla energii na hlavní spánek dne, který mě ještě čeká.
Nějaký pán mě dnes na ulici spatřil, jak si prohlížím zrcadlovou kinetickou sochu, a požádal mě, jestli si může můj odraz vyfotit. Takže teď někde po světě chodí pán, kterému jsem dovolila vyfotit si můj obraz v pokřiveném zrcadle.
Také jsem dnes vešla do Františkánské zahrady vchodem, jakým jsem tam ještě nikdy předtím nevešla.
A co se týče vizuálního aspektu, přidávám fotky z minulého pátku, kdy jsme chtěly jet do Tišnova a místo toho jsme šly jenom na houbové lasagne a kokosové kari.
Jako bonusové kolo se nabízí otázka kdo si dal lasagne a kdo kari.

Podejmlíko Půlrohlík




Žádné komentáře:

Okomentovat