pátek 10. května 2013

Tohle město musí být město duchů.

Sestra povídá, že vstane, nakoupí to, co je potřeba k uvaření, přijde domů, uvaří to, potom se to sní.
Já povídám: "That's how I like it."
Sestra povídá, že život je krásný, když má člověk plán.
Měla jsem na sobě nový overal pět minut a už se do mě zamiloval doručovatel.
Sestře přišel pohled z Telče s nápisem "AHOJ".
A také, když si kreslíte obočí v jedoucím autobuse nebo jdete bosá pěšky po náměstí, lidé se na vás dívají. Můžete hádat, co patří ke které sestře.

Podejmlíko Půlrohlík


3 komentáře:

  1. To je úža fotka! Vy vypadáte, že překypujete sesterskou láskou a dobrou náladou a sestře se to asi až tak moc nezdálo... taky máte krásnej úsměv... ten jsme pak už bohužel později na Pekle moc neviděli. Ale tady je super. Je k tý fotce nějakej příběh?
    LC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K téhle konkrétně patří příběh, že mi jednou přišla mmskou od sestry s popiskem "sesterská láska". Možná se k tomu sama vyjádří víc. A co se týče pekla, ne že bych se k tomu chtěla vracet, tak tam není důvod se na nikoho usmívat, když je to stránka určená k posmívání.

      Vymazat
    2. Příběh: byla jsem doma, prohlížela jsem si fotky a dojímaly mě. Stýskalo se mi po sestře.

      Příběh z focení fotky nevím, nepamatuji, byla jsem moc malý děckoš.

      Vymazat