čtvrtek 16. května 2013

Chodím po přeludech, opírám se o přízraky

V rámci přípravy na maturitu a přijímačky na vejšku jsem se naučila připravovat mrkvovou a okurkovou limonádu.

Mrkvová - kolik toho chcete, tolik mrkve uvařte doměka (já pro tři lidi asi půl kila), nechte vychladnout (jako pořádně, nejlíp přes noc) rozmixujte na kašičku, přidejte citron, mixujte pekelně dlouho (ať je to fakt hladký), dosladit podle chuti a nechat vychladnout (tipuju, že v týhle fázi by se to dalo jíst jako kojenecká výživa. Pak si trochu kydněte do skleničky a zalijte sodou, kyselomilci přidají i led, zimomilci nadrcený či nenadrcený led.

Okurková - oloupat dvě okurky, překrojit na půlky (lžičkou odstranit zrníčka), nakrájet na malý kousky, rozmixovat (festovně!), přecedit (pořádně!), vychladit v ledničce, dát do mixéru s ledem, citronovou šťávou (popř. vyrovnat cukrem) a mátou (normálně lístečky, prodávaj to minimálně v každým albertu) a vodkou (ale jen pokud jako já slavíte, že jste dali všechny didaktický testy státní části maturity). Pak mixujte a zas si to nalijte do skleničky a zalijte sodou.

Chtěla jsem z těch fotek udělat divné fotomontáže, protože jsou divné, ale to, co z toho vylezlo mě moc zneklidňovalo, a tak tam prostě akorát vypadám blbě.

Šilamáma Půlplicpryč

P.S. Jediným problémem zůstává, že přijímačky dělám z matiky, a ne z domáchích limonád :/


4 komentáře:

  1. Nemáš náhodou nové brýle? Zdaj se mi větší, než si pamatuju z jiných fotek... fakt dobrá věta: tak tam prostě akorát vypadám blbě... ;-) Za to limonáda skvěle!
    LC
    P. S. Hodně štěstí u maturity!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Už ta maturita nějak dopadla, nebo to děláš až někdy pozdějc v týdnu?
    LC

    OdpovědětVymazat