středa 8. května 2013

Kdybys mi řekla ať přijdu, přijdu.

V sobotu se stala spousta věcí. Ve čtyřech lidech jsme v hospodě kdesi na vesnici koupili dohromady 38 (slovy třicetosm) piv. Pak jeden kamarád rozbil kytaru a zjistila jsem, že děti, co byly malý děti, už nejsou malý děti.

Vesele si teď maturutuju a je to jednoduchý. Za odměnu jsem si koupila príma vzorovaný tričko a šatičky. Už se do toho města tak mockrát nepodívám a po tom sekáči se mi bude sakra stýskat.

Včera to bylo neskutečné a úchvatné a šíleně zábavné a francouzština je sexy a němčina vtipná a já se moc těším na Zámostí.

Na konci večera mě moje nejkámoška sprdla co vymýšlím za čárákoviny, když oba víme, že k sobě patříme a jsme na sebe zbytečně protivný.

Šilamáma Půlplicpryč

pobavený úsměv a vlasy, jaké už dávno nemám


nové vzorované tričko a nové vlasy. chybí mi už jen se vyprat v Perwolu

5 komentářů:

  1. Týýýjo, zkrácený vlasy, hustec! A super model, moc se mi líbí ta optimistická žlutá. Náhrdelník já si sama? Šikovná, jestli jo. Je zvláštní jak k sobě ty rozličný vzory hezky jdou, je to fakt příjemné pro oko...
    LudmilaCecílie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, náhrdelník já si sama a vlasy taktéž :) Žlutá - to je moje a co se týče kombinování vzorů, když jsem v sekáči našla to tričko, říkala jsem si, že z toho je potřeba udělat nějakej mix, ať to má grády ;)

      Vymazat
    2. Tak grády se rozhodně povedly. Nelze se odtrhnout ;-)
      LC

      Vymazat
  2. Ovšem to je hustokrutopřísný!!!!!

    OdpovědětVymazat