neděle 26. května 2013

Náhodná myšlenka.

Vykládala jsem takhle mojí sestře historku o dešti a protože jsem čirou náhodu minulý týden vyfotila déšť, povím tu historku o dešti i vám a budete to mít i s obrázkem. 
Protože jsem teď pořád zalezlá a píšu. Moje okno je do ulice a je za ním jen šedý dům a nevidím ani nebe ani nic, no hrůza, a kvůli tomu jsem si nevšimla, že venku prší.
A protože jsem teď pořád zalezlá a píšu, říkala jsem si, že nutně potřebuju jít běhat. Když jsem vyšla ven, tak jen lehce poprchávalo, což se mi nezdál býti problém. Ale jak jen jsem přeběhla přes most a ocitla se v parku, tak se rozpršelo, jak jen to šlo.
Ale řekla jsem si, že ten svůj okruh stejně zaběhnu, protože svoje postavy ve scénáři pořád nutím chodit venku v dešti/bouři/bažině. 
Velkou část jsem ale nakonec jenom šla místo běžela, protože jsem měla brýle v ruce a bez brýlí jsem neviděla na cestu.

Myslím, že systematická práce na pečlivě vypointovaných textech ze mě postupně vytváří brilantního vypravěče bezpointových historek.

Podejmlíko Půlrohlík


Žádné komentáře:

Okomentovat