neděle 1. listopadu 2015

Skoro bezhlavý? Jak můžete být skoro bezhlavý?

Nejsem nijak velkým fandou něčeho jiného, než v období Dušiček chodit po hřbitovech a prohlížet si krásné náhrobky a dojímat se osudy, které lze z několika slov na nich vyčíst,
ale když mě nadšený devítiletý chlapeček poprosí o pomoc s vyřezáváním dýně, tak se i já na chvíli přidám k těm anglosaským tradicím.
Nakonec jsem jenom odoperovala tu pokličku, zbytek chlapeček udělal sám.

Mimochodem, hlídala jsem o víkendu děti a ještě i celý další večer a noc, když už jsem s nimi nebyla, mi v hlavě zvonily jejich hlasy a já se kvůli tomu blaženě usmívala. Božské děti jsou božské.

Podejmlíko Půlrohlík

P.S.: Šilamamko, to červené jsi ty, to modré jsem já a to zelené je náš taťka. Očividně, jak by řekl profesor Snape, kdyby ho náhodou vyslýchala růžová žena.




Žádné komentáře:

Okomentovat