úterý 17. listopadu 2015

Pomni, abys nezapomněl.

Je tomu již deset let, co měl v kinech premiéru film Batman začíná, a přesto dodnes čas od času silně přemýšlím nad jednou větou, která v tom filmu zazní.
Je to tahle věta: "Mni si hruď a prsa, tvoje ruce se o sebe postarají samy."
Říká ji Henri Ducard alias Ra's al Ghul, když Bruce alias Batman sedí uprostřed ledu a marastu a je mu zima.
A já se ptám: Je to pravda?
Copak tomu není tak, že nejprve člověku omrznou právě okrajové končetiny a zejména prsty na rukou a nohou?
A nebo jsem se z těch pár horolezeckých knih Reinholda Messnera ničemu nenaučila?
A nyní něco úplně jiného.
Omylem jsem se dostala na stránku Miloš Zeman Countdown a jakmile jsem spatřila, jaký časový úsek tam ještě zbývá, dostala jsem mírný až středně silný panický záchvat.
Následují moje autoportréty u zdi kláštera milosrdných bratří.

Podejmlíko Půlrohlík

P.S.: Náš blog navštívil někdo ze Samary. (Viz Schůzka v Samaře.)




1 komentář: