pondělí 16. listopadu 2015

Anagnorize. Prozření.

Pokud se o tom moje sestra ještě nezmiňovala, tak nedávno zjistila, že dle jejího názoru je nejlepším českým albem "Hrrrr na ně...." Františka Ringo Čecha a Jiřího Schelingera.
Já jsem včera zjistila, že pro mě to je album "V penziónu Svět" od autorského dua Hapka - Horáček.
Sestra říká, že pro ni určitě ne, ale verše Jsme v budce bez střechy a po pás ve sněhu./Svíráme minci, co už stáhli z oběhu. dojímají i ji.
Také právě teď peču muffiny na zítřejší výlet se svými kamarády, s čokoládou a s jablíčky. V košíčkách s potiskem citrónků a pomerančů.
Věřím, že to bude hezký výlet.
Dnes večer ještě půjdeme i s drahým Podejmlíčkem do mé domovské hospody na koncert Květů. Své kamarády jsem upozornila: "Půjde s náma na ten koncert i ségra, tak se budete chovat slušně, holomci."
Věřím, že to bude hezký koncert.

Šilamáma Půlplicpryč


Žádné komentáře:

Okomentovat