pátek 10. dubna 2015

Nebylo bezpečný dýchat

Tyvole, to sem zase jednou měla nápad. Gratuluju.
Včera v mojí takřka domovské hospodě Na Barborce byl koncert kapely Metzger & Bauer, která má například tento boží klip. No a kde je ten háček. Že jsem byla v Brně a a dneska v 9 ráno musela být v Brně, jenomže ta hospoda s tím koncertem byla 60 kiláků od Brna. No a mě přišlo jako úplně nejlepší nápad tam jet, kalit tam do tří a ve třičtvrtě na čtyři jet vlakem zase zpátky do brna. Geniální.
No nicméně koncert to byl báječný, týpci byli skvělí a pouštěli po koncertě vinyly a mluvili francouzsky. Co víc si přát.

A taky je docela príma přijít ve čtvrt na šest v Brně na byt a slyšet od spolubydlící: Tyjo, řekni mi, že nejdeš z Barborky?
A šla jsem z ní.

Šilamáma Půlplicpryč

P.S. Dokumentuji fotografií, kde jsem barevná a vyspaná a vůbec ne ten zombík, co dneska seděl ve škole. A pak taky screenshotem z Black Books dokumentující můj mentální i fyzický stav dnes ráno.

P.S.S. Když jsem seděla v té škole, volala mi moje drahá sestra, že poznala moje básně. Príma.



Žádné komentáře:

Okomentovat