pátek 24. dubna 2015

Mac... they said you escaped. I knew you wouldn't leave without me. I was waiting for you. Now we can make it, Mac; I feel big as a damn mountain.

Dnes jsme se sestrou na zahrádce nejkultovnějšího podniku v našem městě diskutovaly o brečících filmech.
Dívala se na Přelet nad kukaččím hnízdem a brečela u scény koupání v bazénu, kterou já si nepamatuji. Já jsem říkala, že vždycky brečím u scény únosu lodi a výletu na moře. A potom jsme vzpomínaly, jak přesně probíhá poslední scéna a co přesně ten obrovitý indián McMurphymu řekne, než odejde vykonat hrdinský skutek.
Napsala si seznam filmů, na které se chce podívat - pamatuji si, že tam bylo Stůj při mně.
Já jsem jí popisovala děj filmu, ve kterém Robert Sean Leonard a Christian Bale ukradnou Nadě Konvalinkové rádio.

Podejmlíko Půlrohlík


 Přelet nad kukaččím hnízdem
 Stůj při mně
 Swing Kids


Žádné komentáře:

Okomentovat