sobota 16. ledna 2016

Měla jsem ráda schůzky Brumbálovy armády, bylo to jako mít přátele

Včera jsem hlídala děti. Bylo to moc hezké.
Co bylo míň hezké bylo to, že jsem během toho hodinu courala při sněžení po venku jen s jedněmi punčocháčky, které jsem si následně roztrhla, když jsem se houpala na dětském hřišti.
Takže se cítím poněkud nemocně. Změřila jsem si teplotu, abych zjistila, jak na tom jsem. Naměřilo mi to 35,57°C. Paráda.

Šilamáma Půlplicpryč

P.S. Fotky jsou ilustrací mého unaveně nachcípaného stavu, který jsem včera večer měla.
P.S.S. Dívaly jsme se sestrou (teda já jsem u toho spíš spala) na Harryho Pottera a Fénixův řád a ona pronesla velmi moudrou větu: ,,Vsadím se, že nebýt Lenky Láskorádový, tak by celý Bradavice byly dávno zamořený škrknama." Souhlasím s ní.




Žádné komentáře:

Okomentovat