sobota 19. září 2015

Dívám se na tebe ze všech stran.

Včera jsem byla na koncertě kapely Ty syčáci (to kapely tam je, protože si nejsem jistá, jestli není blbost to skloňovat, nebo neskloňovat). Jako vždy to hřálo u srdíčka. Petr Váša je prostě moje oblíbená víla, to říkám už několik let.
Většinu koncertu jsem si říkala: ,,Páni, to si musím napsat a pak to napsat na blog." Jak asi tušíte, nic z toho jsem si samozřejmě nenapsala a teď si to už nepamatuju. Bylo toho moc.
Nicméně jsem si alespoň udělala malé plus u svojí osoby, neboť se mi před pár dny zdálo, že u nás byl Petr Váša s několika mými spolužáky na návštěvě a nikdo se s ním nebavil. Prostřednictvím svého kamaráda jsem se mu omluvila, tak snad mi to prominul.

Šilamáma Půlplicpryč

P.S. Doplňuji toto zcela neadekvátně fotkou mojí maličkosti pořízenou v naší pobočce České spořitelny. A víte proč?



Žádné komentáře:

Okomentovat