pátek 26. června 2015

MILUJU!

Zámostí proběhlo.
Sice už to je déle, ale bylo perfektní.
Dokonce se mi dařilo socializovat moji milou sestru. Dvakrát za tři dny se mnou byla v mé domovské hospodě. A občas i MLUVILA s lidmi, tedy ne s lidmi, s mými kamarády.

Každopádně se tančilo, pilo pivo, běhalo po neonově nasvícené židovské čtvrti, leželo ve stínu, koupalo v řece, koukalo na krásný kluky a znova tančilo.
Že budu se svojí poměrně sofistikovanou kámoškou v kotli na Smacka vyřvávat že máme pís a love jsem nečekala ani v nejdivočejších snech.
Nějaký týpek se mě snažil sbalit tím, že mi koupil vodu.
Nedělní párty byla jako vždy nejlepší. Prodala jsem tam boty a přišla domů v růžovejch converskách velikosti 45. Předtím jsme byli v bazénu (hlavně ve vířivce, co si budem namlouvat).

Srdíčko!
SRDÍČKO!

Šilamáma Půlplicpryč

 




Žádné komentáře:

Okomentovat