pátek 13. února 2015

Je to náhoda, že surrealistické sdružení rozesílá svoje balíky zalepené zelenou izolepou?

Myslím si, že ne. (Protože první surrealisté psali své texty zeleným inkoustem, pokud mě paměť neklame, určitě Nezval ano, můj oblíbený.)
Od té doby, co naposlouchávám celého Mozarta, abych si určila, které skladby zařadím natrvalo do svého playlistu a které ne, nemůžu poslouchat skoro nic jiného. Respektive poslouchám teď jenom Mozarta ve volném čase a Epic Rap Battles of History u cvičení. Žádná jiná hudba mě momentálně neuspokojí. A už udělám 17 kliků skoro až na zem, cítím, že jsem silnější.
Předvčerejškem jsem brečela u filmu Znamení, když se Mel Gibson na konci rozhlédne po obýváku a uvidí všude ty skleničky s vodou.
Včera jsem se dívala na Čelisti a když jsem si potom pročítala zajímavosti na ČSFD, našla jsem tento úchvatný kousek textu: "Film se umístil na druhém místě v žebříčku filmů, které jsou nejnáročnější na energetický výdej. Během výzkumu vědci na Westminsterské univerzitě zjistili, že při sledování snímku spálíme průměrně až 161 kalorií."
Nemohla jsem přirozeně odolat a našla jsem si původní článek. První samozřejmě skončilo Osvícení se 184 kaloriemi. Na třetím místě skončil Vymítač ďábla se 158 kaloriem. Obecně nejvíc divák pálí kalorie u lekaček, protože způsobují náhlé zvýšení tepové frekvence.
Je pátek třináctého a já jsem ze vzteku nad tím, jak jsem slabá a nemocná, vylezla z postele a ušla 11,4 kilometru za dvě a čtvrt hodiny. Po návratu jsem si málem vykašlala plíce a teď ležím v peřinách a chvěji se, ale morálně se cítím velmi dobře. Koneckonců jsem se zavázala, že v dubnu uběhnu deset kilometrů.
Ano, a také jsem zjistila, že z Čelistí pochází hláška, kterou zná dobře každý člověk, který kupříkladu jako já pravidelně zírá na Dr. House.

Podejmlíko Půlrohlík








Žádné komentáře:

Okomentovat