pondělí 12. května 2014

Šilamáma zmat(i)kařila

Včera večer jsem měla panický záchvat, že se za dvacet hodin musím naučit na dvě zkoušky, vyspat se a udělat je (matika a anglina), tak jsem raději v rámci uklidňování napekla hruškové a čokoládové muffiny. Pomohlo to. ALE! Celou noc jsem se nervozitou samozřejmě nemohla spát, furt jsem se budila, a když jsem usnula, vzbudil mě budík, že už musím vstávat. Oblíkla jsem se (asi třikrát jsem se převlíkala), vyčistila jsem si zuby, namalovala se, pokusila se si zamaskovat beďar přesně nad pusou, kterej se mi samozřejmě udělal, učesala jsem se a pak jsem si všimla, že já blbec vstala o hodinu dřív, takže jsem ještě mohla spát. ACHJO. Ovšem paniky před zkouškou z matiky není nikdy dost, tak se teď cpu muffinama a snažím se nezvracet.

Šilamáma Půlplicpryč




Žádné komentáře:

Okomentovat