sobota 24. května 2014

Dávno vlastně nevím, kam jsem šel a kde jsem byl, než jsem tu cestu opustil.

To je pořád řečí, že má člověk s věkem dospět, a morální principy, a pravidla, a blá blá,
a ani teď pořád neumím navázat ani oční kontakt.
Každopádně jsme vedly s Lukášem diskuzi o entitách duchovního až strašidelného rázu, kterou jsme si všichni navzájem potvrdili, že v našem městě je exoplazmou přímo předimenzováno.
Mám tím na mysli chvíle, kdy jsem doma sama a jasně slyším, že někdo volá moje jméno. Nebo že v úterý zavřela dveře od balkónu na kliku.

Podejmlíko Půlrohlík

P. S.: Někdo se dostal na náš blog tak, že si vygůgloval spojení "jak ušít sovu".
P. P. S.: Před zhruba šesti měsíci jsem omylem místo slova "dokumentaci" použila "komunikaci" a zaznamenala jsem to až teď.


Žádné komentáře:

Okomentovat