neděle 21. dubna 2013

People who own elephants don't take their elephants with them when they go visiting.

Přemítám teď celkem často o podobě lidí v tom nejpovrchnějším slova smyslu.
Zkrátka o jejich vzhledu.
Již dříve jsem si pro sebe pojmenovala, že čím je člověk tlustější, tím více zanikají jeho osobní individuální rysy, tím více se stává podobný ostatním tlustým lidem, a tím více se z něj stává anonymní existence.
A teď jsem si pojmenovala další věc. Čím více se člověk nalíčí, tím více zastírá svoje osobní individuální rysy, tím více se stává podobný ostatním nalíčeným lidem, a tím více se z něj stává anonymní existence.
A zajímalo by mě, jestli existuje nějaký parametr vnějšího vzhledu, na který by toto souvětí nešlo použít. (A formuluji to takhle, protože jsem skeptik a mám dojem, že neexistuje. A asi to ani nemusí být kritérium z oblasti vzhledu.)
Čím více se člověk napije, tím více zastírá svoje osobní individuální rysy, tím více se stává podobný ostatním napitým lidem, a tím více se z něj stává anonymní existence.
V jakém bodu si asi člověk uvědomí, že to, co dělá, nemá žádný smysl?

Podejmlíko Půlrohlík







11 komentářů:

  1. Aj, ženo, chybíš mi tam...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já teď musím dělat věci do školy a tam mi to způsobovalo, že jsem fanaticky kontrolovala každý nový příspěvek a nad vším se zbytečně rozjitřovala, tak jsem zvolila razantní řešení...

      Vymazat
    2. Já to chápu. I kdyby to nebylo jen tou školou. Jen jsem cítila potřebu Ti to říct ;)

      Vymazat
  2. Zrovna jsem vám chtěla napsat na Módní peklo, že jsem vás dneska viděla v Máji na Národní a s hrůzou jsem zjistila, že tam už nejste!? Takže sestra bude muset hájit pozice sama (i když ty máte asi každá trochu jiné)Tak vám musím napsat aspoň takhle. Viděla jsem vás asi v půl páté v přízemí, ale spěchala jsem. Příště už vás určitě pozdravím. Budete mi na Pekle děsně chybět!Mějte se famfárově
    LudmilaCecílie z Módního pekla (ve skutečnosti Anička ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tam jsem si vás tedy nevšimla, ale zase jsem vás nedávno viděla u fildy na schodech, ale utekla jste mi do metra.
      A děkuji moc za podporu:)

      Vymazat
    2. Jé, takže kdybyste mě někde viděla, tak byste mě poznala? To mě těší, nebyla jsem si tím jistá. Tak už se příště třeba můžeme zkusit pozdravit ;-) A jen tak mmch, super blog. Hrozně zajímavej a originální! Některý věci sice nechápu, ale mám takovej pocit, že to ani nejde bez toho zážitku. A ani mi to nevadí, stejně je zajímavý si to číst. A to platí i pro sestru ;-)
      LudmilaCecílie

      Vymazat
    3. Srdéčko se červená :) a já to taky občas moc nechápu,tak ono to tak asi je.

      Vymazat