sobota 27. dubna 2013

Ovšem co se stane, když do tohoto nekontrolovaného iracionálního proudu vstoupí racionalita ztělesněná otiskem pečlivě komponované a nasvícené reality?

Již jsem byla zcela přesvědčena, že si pořídím faru a budu tam žít, protože upřímně, když chce mít člověk deset dětí bojovníků s mužem, co se bojí, tak je musí mít kam uložit, a když si chce člověk pěstovat rostliny a plodiny tak musí mít zahradu a skleník (kromě zimní zahrady s akváriem chci taky skleník).
Nyní malá vsuvka - jsem trochu rozladěna, že jsem použila slovo upřímně, protože to používal často letec.
A nyní dále. Nyní ovšem také rozjímám nad alternativou, že bych žila na hausbótu na nějakém velkém jezeře a na palubě bych měla truhlíky. Řídit hausbót může kdokoliv bez speciálního povolení, takže to mi hraje do karet. A nejspíš jsem chtěla říct ještě něco, ale stačila jsem to zapomenout, což se mi teď stává docela často.

Podejmlíko Půlrohlík



Žádné komentáře:

Okomentovat