pátek 14. září 2012

I'm here. You are all I have.


Každý týden ve středu mě od šesti hodin najdete hrát BANG! nebo poker s kamarády v jedné hospodě.
Každý týden ve čtvrtek večer chodím do filmového klubu.
Každý týden v neděli hraji od tří hodin odpoledne lakros na jedné louce.

Mám ráda svoje rituály.
Mám ráda obyčejnost, která je právě svou obyčejností zajímavá.
Mám ráda čtení jedné knihy (nebo desíti) každý rok alespoň dvakrát. Pomáhá mi to přemýšlet nad jednou věcí různými způsoby v různých časech a pocitech.

Na dlouhé cesty preferuji autobus před letadlem. Miluji ten pocit, kdy stojím s čajem z automatu v cizí zemi a dívám se na ty svištící auta. Ráda si pak dám třeba ještě štrůdl nebo croissant a vše ve vesmíru je tak, jak by mělo být.

Šilamáma Půlplicpryč






Žádné komentáře:

Okomentovat