pondělí 3. září 2012

Hvězdy jsou jak sedmikrásky.

Poslední post byl extrémně stručný. Tento není.

Věci, co mě tu překvapily:
  • Ve všech barech, či restauracích (ve kterých jsem byla) byly společné záchody pro muže a ženy.
  • Když jsem si řekla o náplast na pořezaný prstík, vyfásla jsem pidikondomek. Místo náplasti.
  • Pivo v hospodě tu stojí od šesti eur nahoru (za půllitr).
  • V obchodech prodávají jen jeden druh mouky.
  • V neděli není nikde otevřeno. Jen supermarkety mají do jedné odpoledne.
  • Na poště se kupují známky u samoobsluženého automatu.
  • V noci tu nejsou vidět hvězdy. 
  • Restaurace (většinou se netýká brasserií) bývají otevřené jen přes oběd a přes večeře. (asi 12-15 a 19-22)
  • Cena přílohy je započtena zpravidla v ceně jídla.
  • Je mi tu velikost kalhot 36.
  • Pivo ve skleněným půllitru v obchodech prakticky nemají. Buď 25 cl anebo ty lepší piva mají v sedmičce. I se špuntem jak šáňo. Fakt šílený.
  • Vyskytují se tu prodejny/obchody/nevím jak to pojmenovat, jež se u nás prakticky nevyskytují. Nebo minimálně ne v takovém množství. Prádelny samoobslužné, prádelny s obsluhou (i žehlení). Obchody, kde upravují oblečení. Teď si zrovna nemůřu vzpomenout, ale bylo toho víc.
  • Všichni, všude a za všech okolností platí kartou.
  • V restauraci vás uvedou ke stolu, dostanete vodu a pečivo.
  • Líbají se tu při pozdravu na tváře, ale to je dost zprofanováno.
  • V Boloňským lesíku jsou prostitutky kolem silnice i ve dne.
  • Je tu daleko víc reklam na seznamky. Jsou všude. V televizi, v metru, na ulici. 
  • Francouzi neříkají při focení "fromage" ale "tvistytý".
Určitě mi hlava nebrala víc věcí, ale moje hlava toho moc nepobírá nikdy.
Šilamáma Půlplicpryč

Puteaux/Defense aka Beton/Nebe

Šilamáma aka What the fuck?!?

Žádné komentáře:

Okomentovat