čtvrtek 15. září 2016

Hudba dohrála, oni tam najednou stojí v objetí… jé, co teď?

Pojďme se na chvíli bavit o mých sluchátkách, ano?
Jsem tak ráda, že mám svoje sluchátka.
Celý život jsem používala malé černé pecky do uší, protože jsem si myslela, že na taková ta lepší sluchátka mám moc velkou hlavu a mnoho excentrických účesů. Jenomže potom jsem spatřila na jistém eshopu sluchátka se stormtroopeřími helmami a bylo rozhodnuto, že moje velká hlava bude muset ustoupit mým velkým snům. Od té doby už se moje sbírka stačila rozšířit o další modely a také od té doby miluji basisty ještě víc, než kdy předtím.
Poprvé jsem si to uvědomila, když jsem si při zkušebním poslechu v nových sluchátkách všimla, jak válí Severin v Happy House, ale platí to vždy a všude.
Jsem tak ráda, že mám svoje sluchátka.

Podejmlíko Půlrohlík





 

Žádné komentáře:

Okomentovat