neděle 28. srpna 2016

Děda Mládek a Illegal band - Směska

Ačkoliv poslední lokalizační příspěvěk mluví o mém zmizení směrem Albánie, již jsem se z ní stihla vrátit a zmizet na čtrnáct dní pro změnu do Litvy a Lotyšska a z tohoto se taktéž vrátít. Pro tentokrát jsem si s sebou vzala i fotoaparát, takže mám cca třista fotek, z kterých můžu smazat tak dvacet. Než se tím proberu a rozházím to do více příspěvků, přidávám tedy pár fotek, na kterých jsem zachycena (zpravidla někým jiným), jak někde vařím, popřípadě postávám u vařícího stanoviště.

Šilamáma Půlplicpryč


Korsika - horský kemp kousek od cesty vedoucí na Monte Cinto


Albánie - psí oči svítící v pozadí, patří psovi, který mi v noci na tomtéž místě rozkousal moje milované sandálky s kytičkami, navzdory tomu, že byl přivázaný na řetězu (rozkousal ho) a že sandálky byly pod karimatkou na které jsem spala
Albánie - poslední snídaně podávaná u Marca na dvorku

Lotyšsko - Jurmala - kemp kousek od moře- za těmi stromy za mnou, to moře je

Litva - kemp u jezera u Trakai - poslední oběd

Žádné komentáře:

Okomentovat