středa 29. června 2016

Běž se projít a zhluboka u toho dýchej.

Dnes mi sestra napsala: "Tak běž ven a podívej se v bankomatu."
Já jsem to na první dobrou přečetla jako "tak běž do kómatu" a hlavou mi ihned proběhlo, že to zní jako plán.
Všechny moje oblíbené internetové zrzky se odbarvují na blond a všechny moje oblíbené internetové dlouhovlasářky si zkracují vlasy. Copak člověk v tomto světě nemá už vůbec žádné jistoty?
Také jsme si se sestrou obě poplakaly, když jsme obdivovaly rodinu Warwicka Davise a jeho tweet ohledně svatebního výročí: "The wonderful Sammy Davis and I celebrate our 25th Wedding Anniversary today! Here's to the next 25... In fact, here's to forever! ❤️"
A hned potom jsem během úklidu rozdupala krabici, na které bylo napsáno, že s trochou fantazie ji lze využít mnoha dalšími způsoby.
A hned potom jsem šla na podvečerní procházku a zjistila, že jsem po pět let bydlela poblíž překrásné zdi zarostlé rostlinami, které jsem si nikdy dříve nevšimla, až předposlední den před stěhováním pryč.

Podejmlíko Půlrohlík



Žádné komentáře:

Okomentovat