úterý 18. února 2014

My jsme dneska ve škole probírali, že všichni chceme zachránit velryby, ačkoliv nikdo z nás, až na jednoho studenta, nikdy žádnou neviděl.

Nevím, jak je na tom počasí u vás, ale já jsem vyběhla v devět večer jenom v květovaných kalhotách, šedých šatečkách a hobitím sametovém pláštíku (protože mě popadla touha povečeřet sendvič tuňák vejce, ale to není pointa této věty) a byla jsem naprosto adekvátně oblečena bez zimy a všeho.
Jeden pán mi u vchodu do večerky podržel dveře a galantně mi pokynul, že mohu vyjít ven, a skupina mladých lidí postávajících do té doby venku na chodníku si to vyložila tak, že je drží jim, tak jsme se na sebe ksichtili (vypadal také trochu jako hobit), zatímco jejich dlouhý zástup proudil dovnitř. Tedy, vážně nevím, jestli ta druhá věta vůbec dává smysl.
Každopádně - venku je teplo a já jsem našla jednu fotku Šilamámy v letních šatech.

Podejmlíko Půlrohlík



Žádné komentáře:

Okomentovat