neděle 13. ledna 2013

Člověk by měl dát ruce pryč od toho, co nedokáže milovat.

Nadpis pochází z filmu, kde sloni tančí při krmení.
Spojuji to dohromady s informací, že si několik posledních dní velmi důkladně všímám svých vlasů.
Abyste rozuměli, moje vlasy pro mne představují šílenou fetiš. A jelikož je to tak, zároveň se mě zmocňuje paranoidní strach, že mi všechny vypadají, nebo budou slabé a bez života a budu si je muset oholit až na lebku.
A tak ačkoliv si své vlasy držím tak dlouhé, jak to jenom jde, rozhodla jsem si je trochu zkrátit, aby se jim ulevilo od slabých konečků.
A projevuje se to tak, že několik posledních dnů se pokaždé, když se mi podaří odplížit se ze středu pozornosti, chopím nůžek a zastřihuji si konečky.
A protože každý pramen vlasů na mé hlavě má jinou délku, můžu zastřihovat donekonečna a vypadá to, jako bych jenom dorovnávala.
Takže možná brzy opravdu budu holohlavá.

Podejmlíko Půlrohlík


Žádné komentáře:

Okomentovat